درباره لاستیک یزد تایر بیشتر بدانیم !




لاستیک یزد تایر

 مجتمع صنایع لاستیک سازی یزد که بعنوان یزد تایر نیز شناخته می شود، یکی از بزرگترین تولید کننده تایر ایرانی برای سواری، کامیون های باری و تجاری، کامیون های سبک، شاسی بلند، خودروهای مسابقه ای، هواپیما و ماشین آلات سنگین می باشد این  مجموعه در سال ۱۳۶۵ در شهر يزد تأسیس شد. یزد تایر فعالیت خود را بر روی بخشی از محصولات لاستیک و تایر متمرکز کرد و توانست در این صنعت جایگاه خوبی را بدست آورد. این مجموعه یکی از شرکت های سهامی عام می باشد که در آن مجموعه تایر آرتاویل و گروه سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز یکی از بزرگترین سهامداران آن می باشند. این واحد با بهره گیری از تکنولوژی نوین ، تجهیزات پیشرفته، توانست لاستیکی با نرمی بالا و مقاوم در برابر سایش و طرح آج های متنوع ، تولید و روانه بازار کند .

این لاستیک سازی در جهت اصلاح و بهينه سازى محصولات خود اقدامات مؤثرى برداشته است كه از جمله بارزترين آن اقدام به توليد تايرهاى راديال سيمى در سال 1386 با اخذ فن آورى رسمى از يكى از مراجع اروپايى بنام وردشتاين هلند است. تنوع تایر در مجموعه لاستیک سازی یزد تایر بسیار بالا می باشد و تمامی تایرهای تولیدی ساخت این مجموعه بر حسب شرایط طراحی و تولید و عملکردشان در جاده ها دسته بندی و نام گذاری می شوند. همچنین این شرکت جزو اولین تولیدکننده های ایرانی هست که لاستیک هایی با سایز رینگ بیشتر از 15 اینچ را در ایران تولید کرده است. به علاوه شرکت یزد اولین تولیدکننده ی لاستیک در ایران هست که تایرهایی با شاخص سرعت بالای V را برای اتومبیل های اسپرت تولید کرده است.

کیفیت لاستیک یزد­ تایر

فناوری و تکنولوژی مورد استفاده در تولید تایر بسیار پر اهمیت می باشد زیرا لاستیک یکی از مهمترین قطعات خودرو می باشد و حفظ سلامت راننده و سرنشینان نیز به این حلقه های لاستیکی بستگی دارد. از همین رو می توان گفت لاستیک های یزدتایر  با توجه به کیفیت و عملکردشان یکی از بهترین لاستیک های استاندارد و پیشرفته در صنعت تایر کشور می باشند. استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب در خط تولید یکی از عوامل موثر در کیفیت و عملکرد و همچنین طول عمر بالا هر یک از طرح گل های یزد تایر می باشد. همچنین ناگفته نماند، شرکت یزد تایر یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های لاستیک‌سازی در ایران و البته خاورمیانه است و لاستیک های یزد تایر بخش مهمی از نیاز تایر شرکت‌های خودروسازی داخلی مانند ایران خودرو، سایپا، کرمان خودرو، ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل را نیز تأمین می‌نماید و بر قدرت خودرو نیز می افزاید.

خرید لاستیک یزد تایر

ممکن است انتخاب و خرید تایر مورد نیاز برای هر راننده با توجه به تنوع در میان برندها کمی دشوار و سخت به نظر برسد. هنگام انتخاب تایر مورد نیاز بهتر است کمی تحقیق کنیم و اطلاعات خود را درباره برندها، سایزها و کیفیت لاستیک ها بالا ببریم. همانطور که می دانید کیفیت یک تایر مهمترین ویژگی آن به حساب می آید. لاستیک دولتی یزد تایر در مدل های مختلفی عرضه و روانه بازار می شوند و تمامی آن ها از کیفیت و عملکرد بسیار خوبی برخودار هستند. همچنین این برند نسبت به دیگر لاستیک های ایرانی قیمت مقرون به صرفه ای دارد و برای مصرف کنندگانی که علاوه بر کیفیت، قیمت محصول هم برایشان پر اهمیت می باشد بسیار مناسب است. 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0