میشلن تایر Pilot Sport 4 تمام فصل را وارد بازار کرد




لاستیک تمام فصل میشلن

میشلن اعلام کرد : این تایر برای ارائه عملکرد بهتر در طول سال طراحی شده است و همچنین کنترل بسیار خوبی در هر لحظه و هر فصل را به رانندگان می دهد. این شرکت افزود : تایر Pilot Sport 4  تمام فصول ، آخرین نسل از تایرهای با عملکرد فوق العاده بالا است که نسبت به تایرهای پیشین با 4٪ ترمزگیری بهتر در جاده خشک ، 5٪ ترمزگیری بهتر در جاده مرطوب و 10% چسبندگی بر روی جاده برفی و بارانی بهبود پیدا کرده است .
میشلن می گوید : الگوی آج نامتقارن این تایر شامل قطر لاستیک بیشتر روی جناح بیرونی می باشد ، که باعث بهبود عملکرد چنگ زنی در جاده خشک می شود . چنگ زنی عالی این تایر در جاده های خیس حاصل الهام گیری از مهندسی طراحی تایرهای مسابقه ای و استفاده حداکثری از سیلیس می باشد . شیارهای بزرگ ، آب را از زیر لاستیک تخلیه می کند تا از آب پیمایش (هیدروپلنینگ) جلوگیری کند.

میشلن افزود : لبه های تیز برای کامل کردن کارآیی و بهبود چسبندگی در جاده های مرطوب و شرایط باران و برف استفاده شده است. متیو کاب ، مدیر میشلن گفت : ما این تایر را برای رانندگان پرشوری که نیاز به خودروهایی برای رانندگی در شرایط جاده ای مرطوب ، خشک و حتی سرد و برفی دارند ، ساخته ایم. این نسل جدید از تایر 85٪ بازار را پوشش می دهد و برای محبوب ترین خودروها با کارایی بالا که امروزه در بازار به فروش می رسد ، مناسب است.  میشلن اضافه کرد :  تایر Pilot Sport 4  تمام فصول ، با تکنولوژی واکنش های متغیر توسعه داده شد است ، این شرکت می گوید : تضمین می کند نیروها و دما به طور مساوی برای عمر طولانی تر تایر در برابر سایش توزیع می شوداین تایر از امتیاز سرعت Z برخوردار است و در 105 سایز در دسترس خواهد بود و همچنین 31 قلم کالایی جدید نیز برای پوشش بیشتر بازارشاسی بلند و کرس اوور  شامل اندازه های رینگ بزرگتر نیز هست .

لاستیک میشلن مدلPilot Sport 4  تمام فصل متناسب برای خودروهای با عملکرد بالا ، از جمله آلفا رومئو جولیا ، آئودی ،  ب ام و ، شورولت کوروت ،  لکسوس  ، مرسدس ، رنجروور اسپرت ،  تسلا ، - ولوو ، - فولکس واگن می باشد. تایر میشلن  Pilot Sport 4 تمام فصل ، دارای 59 سایز است که از 1 جولای در بازار موجود شده است و 46 سایز باقیمانده نیز در جولای 2021 در دسترس قرار خواهد گرفت.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0