تکنولوژی Kontrol هانکوک به چه معناست؟




درباره KONTROL لاستیک هانکوک بیشتر بدانیم 

برای اینکه به بالاترین میزان رانندگی مطلوب، سهولت در رانندگی، امنیت و رانندگی منطبق با استانداردهای محیط زیست برسیم، هدف ما بر این مبناست که سطح تکنولوژیکی خود را همواره بهبود ببخشیم تا تایرهایی تولید کنیم که در هر شرایطی بالاترین عملکرد را داشته باشند. تکنولوژی"Kontrol" فلسفه ای است که همراهِ هانکوک است و در کلیه ی فرایندهای تحقیق، توسعه و تولیدِ همه محصولات هانکوک بکار گرفته می شود."Kontrol" بر یک اصل مهم استوار است، اصلی که به تسلط کامل به تعاملات بین راننده، اتومبیل و جاده اشاره می کند.همه ی محصولات هانکوک بر اصل"Kontrol" استوار هستند و به دنبال فراهم کردن لذت رانندگی برای مشتریانِ خود، از طریق تامین فرمان پذیری، آسایش و امنیت به همراه حفظ استانداردهای محیط زیست هستند.

4 عملکرد تکنولوژی Kontrol لاستیک هانکوک عبارتند از:

بالابردن فرمان پذیری به دلیل بهبود پایداری که باعث می شود کاملترین تسلط بر رانندگی در بحرانی ترین شرایط هم امکان پذیر باشد. این ویژگی به رانندگان این امکان را می دهد که همیشه در هر شرایطی در مسیری که خود می خواهند رانندگی کنند. از آنجائیکه ویژگی فرمان پذیری خودرو در هر شرایطی از جمله شرایط جوی بد و جاده های نامطلوب در نظر گرفته شده، امنیت راننده و خودرو هر دو تضمین می شود. بر اساس درکِ جزئیات چگونگی عملکرد تایرها و واکنشِ آنها در دنیای واقعی، لاستیک ها طوری طراحی می شوند که صدا، لرزش و خشکی کمتری در مسیرها داشته باشند تا یک رانندگی فوق العاده مطلوب تجربه شود. هزینه های مصرف کننده کاهش پیدا می کند زیرا بهینه سازی سوخت مد نظر قرار گرفته و با کاهشِ تولید گاز سمی دی اکسید کرین تاثیرات مخرب محیط زیستی نیز کمتر می شود.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0