برگزاری نمایشگاه SEMA در دوران کرونا




برگزاری نمایشگاه SEMA

برگزار کنندگان این نمایشگاه اعلام کردند : 1800 کمپانی در این رویداد که از 3 الی 6 نوامبر در لاس وگاس برگزار می شود ، حضور دارند .  در این نمایشگاه بسیاری از اقدامات احتیاطی و ایمنی صورت گرفته است که شامل موارد زیر می شود :
1-  استفاده از دستورالعمل های مربوط به زدن ماسک یا محافظ صورت ، شستشوی مکرر دست ها و حفظ فاصله اجتماعی
2- ورودی های مجزا برای کنترل بازدید کنندگان  ، این ورودی ها دارای دوربین های حرارتی هستند
3- در نظر گرفتن راهروهای یکطرفه جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت
4- نصب ایستگاههای متعدد ضدعفونی کننده
5- ضدعفونی مداوم مناطق پر رفت و آمد ، کلیه طبقات نمایشگاه و مناطق مشترک از جمله درهای ورودی ، آسانسورها و پله برقی ها
6- برگزارکنندگان این نمایشگاه با مرکز همایش های لاس وگاس و مقامات ایالتی و شهری در لاس وگاس همکاری می کنند تا از استانداردهای ایمنی بالا برای رویداد نوامبر اطمینان حاصل کنند.
تام گتوزو ، معاون رئیس رویداد های SEMA گفت : دقیقاً مانند دنیایی که امروزه به دلیل این بیماری همه گیر در آن زندگی می کنیم ، نمایشگاه SEMA نیز امسال متفاوت خواهد بود. ما چالش هایی که این صنعت گذارنده است را مشاهده کرده ایم و تلاش کردیم تا با حفظ نکات ایمنی بستری برای صنعتگران این حوزه ایجاد کنیم که با خیالی آسوده در این نمایشگاه شرکت کنند و فعالیت خود را ادامه دهند. علاوه بر پیروی از این موارد ، برگزار کنندگان نمایشگاه  ویدئویی را منتشر کرده اند که اقدامات احتیاطی و ایمنی لازم را برای سلامتی و بهداشت افراد در نمایشگاه SEMA ارائه داده است.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0