عرضه تایر های جدید بارز و برندهای ایرانی دیگر برای خودروهای شاسی بلند (SUV)





بارز، لاستیک شاسی بلندهای ایرانی و خارجی

برای خودروهای شاسی بلند ( SUV ) با توجه به وزن سنگینی که دارند بهتر است از تایرهایی با ابعاد بزرگتر و وزن بالاتر استفاده شود و از همین رو  تایرهای مورد استفاده این خودرو ها به دلیل تحمل وزن بالا، باید از کیفیت مطلوبی و مناسبی برخوردار باشند و همچنین به دلیل اینکه امکان سرخوردن در جاده های خیس به علت وزن بالای این نوع خودروها زیاد بهتر است تایرهایی انتخاب شوند که سطح چسبندگی خوبی را ارئه می دهند. خودروهای شاسی بلند ایرانی و خارجی دارای تایرهایی با سایز متنوع هستند که در فروشگاه های مختلف عرضه می گردند. لاستیک های خارجی در سایزهای بزرگتر که مناسب خودروهای شاسی بلند می باشند در بازار ایران به طور چشمگیری مشاهده می شود ، ولی باتوجه به افزایش قیمت ارز و همچنین مشکلات در واردات کالاهای خارجی خرید لاستیک های خارجی کمی دشوار شده است . در سالهای گذشته و در بازار لاستیک داخلی کشور ، کمبود لاستیک شاسی بلند به شدت به چشم می خورد که البته اخیرا شرکتهای تولید کننده ای همچون :  لاستیک بارز و لاستیک ایران تایرو کویر تایر با ورود به عرصه تولید لاستیک های این گروه از خودروها ، موفق به تامین بخش بزرگی از این بازار شده اند.

لاستیک شاسی بلند بارز

گروه صنتی بارز بعنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لاستیک هایی ایرانی توانسته با تولید محصولات متنوع رادیالی همچون لاستیک های شاسی بلند دارای ویژگی هایی مانند: فرمانپذیری بهتر ، راحتی سرنشینان خودرو ، شتاب گیری عالی ، ترمزگیری بهتر و ...  بخش عمده ای از نیاز های بازار خودرو و لاستیک را تامین نماید. لاستیک های شاسی بلند بارز با طرح های متنوع و متناسب با مصارف و کاربرد های گوناگون و با طرح گل های : لاستیک بارز  S630 (SPORTECH) ، لاستیک بارز S677 OPTI RIDE RUNNER و لاستیک بارز S673 ( RIDERUNNER) و... تولید و روانه بازار می شود که مناسب برای خودروهای شاسی بلند با سایزهای 225/70R16 ، 215/65R16، 235/60R16 ، 225/65R17 ،  235/65R17 است. لاستیک شاسی بلند بارز مناسب برای انواع خودروهای شاسی بلند (SUV) ایرانی و خارجی و کراس اور است که با توجه به کیفیت مناسب و قابل رقابت با محصولات وارداتی می تواند برای استفاده بروی کلیه خودروهای با عملکرد بالا از جمله تولیدات مونتاژ شده در داخل و یا خودروهای وارداتی نصب و مورد استفاده قرار گیرد. 

لاستیک شاسی بلند کویر تایر

این شرکت محصولات مناسب خودروهای شاسی بلند را با  طرح گل های ، لاستیک کویرتایر KB700 و لاستیک KB66 کویرتایر ، برای سایزهای 235/60R18 (103H) ، (104H) 235/65R17 ، (102H)  225/65R17، 215/65R16(98H) ، 215/65R16 تولید و عرضه می کند.

مشخصات لاستیک شاسی بلند

 تایرها شاسی بلند (SUV)  بارز از نظرعملکردی با تایری سواری متفاوت هستند و قابلیت های زیادی دارند که در اینجا به آنها اشاره می کنیم این تایرها :
-    دارای سواری راحتی هستند و از انعطاف پذیری بالا در مقابل ضربات ناشی از ناهمواری های جاده ای برخوردارند.
-    از صدای کمتری در کابین برخودردار هستند.
-    سواری نرمی را ارائه می دهند.
-    از مصرف سوخت کمتری به علت پایین بودن مقاومت غلطشی برخوردار هستند . (مقاومت غلطشی به مقدار انرژی که خودروتان نیاز دارد تا به تایرها وارد کند و آنها را به حرکت در بیاورد ، گفته می شود ).
-    رانندگی و حرکت یکنواخی را به وجود می آورند.
-    چنگ زنی بالا در جاده های خیس را دارا هستند.

دارا بودن این مشخصات در لاستیک های شاسی بلند این امکان را برای شما فراهم می کند تا سفری ایمن و راحت را تجربه کنید و از رانندگی در جاده های درون شهری و برون شهری لذت ببرید.

برای خرید لاستیک بارز خودروهای شاسی بلند و دیگر محصولات این برند می توانید به آسانی از فروشگاه اینترنتی هایپرتایر با قیمت مصوب دولتی خریداری کنید و همچنین از خدمات نصب و بالانس لاستیک به صورت سیار و ثابت در مرکز خدمات شرق و غرب تهران و کرج این شرکت بهره مند شوید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

شیرین فراهانی

در تاریخ 1399/11/19

مقایسه 0