ماشین تکونی!




ماشین تکونی

به ماشینتان اهمیت دهید تا آن هم برای شما اهمیت قائل شود. خودرو وسیله ایست که ما در طول روز خیلی با آن سر و کار داریم، پس این حق خودرومان هست که مواظبش باشیم و به آن رسیدگی کنیم.همه ی ما میدانیم که وقت گذاشتن برای تمیز کردن خودرو یا بردن خودرو به کارواش کار وقت گیری نیست اما متاسفانه اکثرا این مسئله را پشت گوش می اندازیم.

ماشین تمیز پول شما را در جیبتان ذخیره میکند، شاید شما فکر کنید گرد و غبار و کثیفی که وزنی ندارند، در صورتی که دارند. گرد و غبار و کثیفی باعث ایجاد وزن اضافی ( هر چند جزئی) روی خودرو شما می شود. و همین طور خودرو کثیف باعث افزایش میزان مصرف سوخت می شود.

اما همه چیز به بیرون و ظاهر ماشین ختم نمی شود. درون ماشین نیز باید پاکسازی شود. اقلام و وسایل غیر ضروری را حذف کنید. در دفترچه ی راهنمای خودرو شما عنوانی به نام میزان بار و یا همان"Load Index" وجود دارد. حتما به آن میزان وزنی که قید شده توجه داشته باشید. از نظر علم روانشناسی نیز تمیزی و مرتب بودن موجب کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس می شود. نحوه ی برخورد ما با اشیا نیز می تواند شخصیت ما را نشان دهد.

یک ماشین تمیز رانندگی ایمن را برای رانندگان فراهم میکند. وقتی شیشه ها وآیینه های خودرو تمیز باشد راننده دید بهتری به جلو، عقب و اطراف خواهد داشت. در نتیجه با خیال اسوده تری به رانندگی ادامه خواهد داد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0