نمایشگاه SEMA 2020 به دلیل بیماری همه گیر کوید 19 کنسل شد




کنسلی نمایشگاه SEMA

SEMA  بزرگترین نمایشگاه و رویداد مربوط به خودرو ، قطعات جانبی ، تجهیزات اصلی ، رسانه های مربوط به این صنعت و متخصصان خودرو می باشد که هر ساله در لاس وگاس برگزار می شود .
انجمن بازار تخصصی تجهیزات SEMA ، روز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل بیماری COVID-19 و نگرانی از عدم دسترسی به امکانات و خدمات رویدادها ، نمایشگاه SEMA در سال 2020 برگزار نمی شود. SEMA روز چهارشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد : در حالی که برگزار کنندگان رویداد و اعضای این صنعت به صورت خستگی ناپذیر برای ارائه یک نمایشگاه عالی در ماه نوامبر تلاش می کردند ، عدم اطمینان از همه گیری کرونا باعث شد تا این رویداد کنسل شود و افزود : انتظار دارند که این تصمیم باعث کمک به غرفه داران ، حاضرین و همكاران شود تا بر این اساس برای خود برنامه ریزی كنند.
کریس کرستینگ مدیر عامل SEMA گفت : نمایشگاه SEMA متعهد شده است تا مشاغل دیگری را در بازار تجهیزات تخصصی خودرو راه اندازی کند و بهترین تولید کنندگان و خریداران را برای ارتباط ، تبلیغ محصولات جدید و کشف ترندهای جدید فراهم کند. ما از نوآوری و کار سختی که این صنعت هر ساله در نمایشگاه SEMA به نمایش می گذارد ، قدردانی می کنیم . اگرچه شرایط به وجود آمده همه گیری کرونا مانع از برگزاری نمایشگاه در ماه نوامبر می شود ولی ما مشتاقانه منتظر هستیم تا همه شرکت کنندگان را در سال 2021 برای یک رویداد برجسته تر گرد هم آوریم.
در حال حاضر شرایط به وجود آمده همه گیری کوید 19 بسیار منحصر بفرد است و ما مانند این اتفاق را در 100 سال گذشته نداشته ایم . او همچنین به برنامه های صدمین سالگرد TIA که قرار بود در این نمایشگاه برگزار شود اشاره کرد . لیتلفیلد گفت :  صدمین سالگرد TIA و اجلاس بین المللی این انجمن برای سال آینده ترتیب داده شده است ، همچنین در اوایل سال جاری ، TIA روز اجلاس سران و محیط زیست خود را که قرار بود در بهار برگزار شود ، لغو کرد. تعداد زیادی از رویدادهای صنعت تایر نیز امسال به دلیل بیماری COVID-19 لغو شده اند. AAPEX  نیز اعلام کرده بود که رویداد 2020 را با اقدامات پیشگیرانه ایمنی برگزار می کند ، که این نمایشگاه نیز تصمیم به لغو گرفت .


 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0