10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020




رده بندی بهترین لاستیک های دنیا

می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد.  شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها از بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند. اگر لاستیک های خودرو شما به اندازه کافی مناسب نباشند ، رانندگی در یک جاده ناهموار و یا یک آب و هوای نامناسب ممکن است برای شما چالش برانگیز و خطر آفرین باشند. در این مقاله بهترین لاستیک های خارجی در دنیا را  به شما معرفی می کنیم . اگرچه بسیاری از شرکت های تولیدکننده دیگری نیز وجود دارند که بهترین لاستیک خودرو را تولید می کنند اما این 10 برند شناخته شده ترین و باکیفیت ترین لاستیک را طراحی و تولید می کنند. شرکت ها و تولیدکنندگان دیگری نیز در سراسر دنیا وجود دارند و در تلاش هستند تا با تولید لاستیک های کم کیفیت از متریال نامرغوب و آسیب پذیر سود زیادی کسب کنند. بنابراین ، هنگام خرید لاستیک ، حتما از یک شرکت معتبر و شناخته شده تایر جدید خود را خرید کنید .

لاستیک میشلن

  1. میشلن یک برند معروف فرانسوی است که توسط برادران میشلن به نام های ادوارد و آندره میشلن تاسیس شده است . این شرکت بهترین تولیدکننده تایر در جهان می باشد . لاستیک های میشلن شهرت زیادی در کیفیت ، مصرف سوخت پایین و ایمنی در جاده دارند . میشلن طیف گسترده ای از لاستیک را ، از خودرو گرفته تا دوچرخه ، موتور سیکلت ، اسکوتر و ... را ارائه می دهد. لاستیک های موتور سیکلت میشلن به دلیل دوام ، کیفیت و عملکرد بالا بسیار معروف هستند.
    نقاط مثبت :
    - لاستیک های میشلن دارای ضمانت های طولانی هستند
    نقاط منفی:
    - قیمت های آن نسبت به سایر رقبا گران تر است

لاستیک پیرلی

پیرلی نیز یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده تایر می باشد . پیرلی در سال 1872 توسط جیووانی باتیستا پیرلی در میلان تأسیس شد. امروزه ، این شرکت را به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین برندهای تایر در جهان ، بعد از برندهای میشلن ، بریجستون ، گودیر و کانتیننتال می شناسند. محصولات پیرلی شهرت زیادی در عملکرد بالا در خودروهای لوکس دارند . همچنین به دلیل قیمت های نه چندان گران ، برای خودروهای شاسی بلند و سدان نیز مناسب است . علاوه بر این ، پیرلی دارای ضمانت عمر طولانی آج نیز می باشد.  

نقاط مثبت :
- پیرلی دارای ضمانت عمر طولانی آج می باشد .
نقاط منفی :
- سایز های محدود و کمی برای خودروهای کامیونت دارد


 

لاستیک کوپر

کوپر یک شرکت امریکایی است که در زمینه تولید لاستیک خودرو و کامیون تخصص دارد. شعار شرکت " لاستیک با دو نام است ، شرکت و مردی که آن را ساخته است " . کوپر امروزه محصولات بسیار خوبی را با عملکرد عالی و قیمت ها رقابتی برای پاسخگویی به نیازهای رانندگان ارائه می دهد . کوپر علاوه بر نام خود تایرهای دیگری با برند های مختلف مانند: Mickey Thompson, Avon Tyres, Starfire Roadmaster, Dean, Mastercraft را طراحی و تولید می کند.
نقاط مثبت :
- ضمانت عمر طولانی آج
- تنوع تکنولوژی ساخت در سایزهای مختلف وجود ندارد
- بسیار مقرون به صرفه
نقاط منفی:
- عدم خرید آنلاین
- بسیاری از لاستیک های سدان فاقد ضمانت عمر طولانی هستند


 

لاستیک گودیر

گودیر که یک شرکت چند ملیتی است در سال 1898 توسط فرانک سیبرینگ در امریکا تأسیس شد . گودیر تنوع محصولاتی گسترده ای مانند : تایرهای موتور سیکلت ، تجهیزات مزرعه ، وانت ، کامیون ، سواری ، اتومبیل های مسابقه ای ، شاسی بلند ، لاستیک های ماشین آلات سنگین و هواپیماهارا دارد .  این شرکت همچنین از سال تأسیس خود تا سال 1976 فقط لاستیک دوچرخه تولید می کرد . در سال 2017 ، گودیر به عنوان یکی از چهار شرکت برتر تولید لاستیک در جهان به همراه کانتیننتال ، میشلن و بریجستون شناخته می شود.نکته دیگری که گودیر را از سایر رقبا متفاوت می کند این است که مشتریان می توانند لاستیک را مستقیماً از شرکت گودیر خریداری کنند و این لاستیک ها را به صورت رایگان تحویل بگیرند .

نقاط مثبت :
- ضمانت عمر طولانی آج
- سایزهای متنوع
نقاط منفی:
- اکثر لاستیک های زمستانی ضمانت عمر طولانی ندارند
- گران تر از برندهای دیگر


 

لاستیک کانتیننتال

کانتیننتال یکی دیگر از شرکت های برتر تولیدکننده لاستیک در آلمان است. که بعد از میشلن ، بریجستون و گودیر می باشد . با این وجود ، کانتیننتال خط کاملی از لاستیک های اصلی ( تجهیزات اصلی ) و جایگزین را تولید می کند. این شرکت از سه عنصر ایمنی ، مصرف سوخت و دوستدار محیط زیست بودن در ساخت لاستیک های خود استفاده می کند . علاوه بر لاستیک ، این شرکت همچنین پیشرو در زمینه تولید خودرو برقی ، سیستم ترمز و سایر قطعات خودرو نیز می باشد . این شرکت به جز برند کانتیننتال برند جنرال را نیز تولید می کند.

نقاط مثبت :
- تست های 65 روزه جاده ای
نقاط منفی:
- تنوع تکنولوژی ساخت در سایزهای مختلف وجود ندارد


 

لاستیک دانلوپ

دانلوپ برندی معروف با سابقه طولانی در انگلستان می باشد که از اواخر قرن 18 توسط جان بوید دانلوپ تأسیس شده استبیش از 120 سال است که این برند در تولید و نوآوری تایر تجربه دارد و موفقیت زیادی را در تولید تایرهای اسپورت کسب کرده است که می تواند اولین انتخاب هر راننده باشد . دانلوپ با داشتن سالها تجربه در بکارگیری فناوری های جدید و خلاقانه ، در این صنعت پیشگام است و این باعث افزایش سطح ایمنی در جاده و ایجاد احساس راحتی برای راننده می شود. لاستیک های دانلوپ مطابق با استانداردهای بسیاری از تولید کنندگان خودرو مانند : آلفا رومئو ، AMG ، آئودی ، بنتلی ، BMW ، جگوار ، لکسوس ، مرسدس بنز ، پورشه ، کرایسلر ، TVR ، تویوتا ، میتسوبیشی ، هوندا ، سوزوکی ، نیسان ، ایسوزو ، دوو ، هیوندای ، کیا ، مزدا می باشد .
نقاط مثبت :
- قیمت مقرون به صرفه
نقاط منفی:
- تایرهای دانلوپ نسبت به رقبای دیگر بیشتر داغ می کنند


 

لاستیک بی اف گودریچ

بی اف گودریچ تا کنون در مسابقات زیادی شرکت کرده است و دارای 28 قهرمانی در مسابقات Baja California California  و 13 برد در رالی پاریس-داکار شده است. این شرکت همچنین تأمین کننده تایر برای فصل های 2006 و 2007 مسابقات جهانی رالی بوده است. 
نقاط مثبت :
- قیمت های رقابتی
نقاط منفی:
- تکنولوژی های ساخت محدودی دارد


 

لاستیک بریجستون

وقتی در مورد 10 برند برتر تایر در جهان صحبت می کنیم ، باید از بریجستون که یکی از موفق ترین برندهای تایر ژاپنی است نیز یاد کنیم. بریجستون در سال 1931 توسط Shojiro Ishibashi  تاسیس شد که متخصص در ساخت قطعات خودرو و کامیون می باشد.
بریجستون به طور مستقل بر روی تولید لاستیک با استفاده از فناوری های ژاپنی تمرکز کرده است . در ابتدای تاسیس این شرکت از نظر تکنولوژی ، تولید و فروش با مشکلات زیادی روبرو بود که با غلبه کردن بر این مشکلات موفقیت های بسیاری را در بازار داخلی و خارج از کشور به دست آورده استاین شرکت دارای 141 کارخانه تولیدی در 24 کشور در سرتاسر دنیا می باشد و همچنین در سال 2017 ، این شرکت رتبه اول را به عنوان برترین برند تایر به خود اختصاص داد.

نقاط مثبت :
- لاستیک وانت و شاسی بلند دارای گارانتی های طول عمر
نقاط منفی:
- کمی گرانتر از سایر رقبا


 

لاستیک یوکوهاما

یوکوهاما یک برند معروف ژاپنی است که در سال 1917 تأسیس شده است . از 2015 تا 2016 ، یوکوهاما حامی اصلی باشگاه لیگ برتر چلسی شد و همچنین تأمین کننده تایر رسمی مسابقات IMSA GT3 ، قهرمانی جهان و سوپر فرمول ژاپن است.
نقاط مثبت :
- چسبندگی عالی مانند ابریشم عنکبوتی
نقاط منفی:
- در برخی از مدل ها عدم انتقال حرارت به صورت یکسان در لاستیک دیده شده است


 

لاستیک هانکوک

هانکوک بهترین شرکت تولیدکننده تایر کره ای است که در سال 1941 با عنوان شرکت تایر Chosun  تأسیس شد. در سال 1953 این شرکت به هانکوک تغییر نام پیدا کرد . لاستیک های هانکوک با محصولاتی از قبیل لاستیک های مسابقات اتومبیلرانی ، خودروهای سواری ، وانت ، کامیون ها و اتوبوس ها در سراسر جهان شهرت دارد . امروزه این شرکت برای برندهای بین المللی مانند : بنز ، BMW ، آئودی و بسیاری از کارخانه های تولید و ساخت خودرو در جهان تایر تولید می کنند . ظرفیت تولید سالانه این شرکت 50 میلیون لاستیک علاوه بر باتری ، چرخ آلیاژی و لنت های ترمز می باشد. لاستیک های هانکوک در بیش از 180 کشور در سراسر جهان به فروش می رسد .

نقاط مثبت :
- گزینه های خوبی برای لاستیک های سدان است
نقاط منفی:
- اکثر ضمانت نامه های عمر طولانی توسط شرکای خرده فروشی تعیین شده است

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0