لاستیک کره ای




لاستیک کره ای

خرید لاستیک از بهترین برندهای دنیا می تواند کمی هزینه بر باشد ، اما در عوض می توان گفت که آنها ایمنی و راحتی را برای شما تضمین خواهند کرد. در هنگام خرید لاستیک توجه به کیفیت ، طول عمر بالا و ایمنی و راحتی تایر و همچنین برندی که انتخاب خواهید کرد بسیار مهم است. یکی از انتخاباتی که می توانید برای لاستیک جدید از بین برندهای موجود و متنوع در بازار داشته باشید، خرید لاستیک از بین برندهای مطرحی کره ای است . لاستیک های تولید شده توسط متخصصین این کشور و در برندهای مختلف ، نشان از دقت و توجه آنها به ارائه عملکرد عالی و ایمنی رانندگان را داشته و کیفیت بالای این محصولات باعث گردیده تا همواره بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار باشند و همیشه در بین  پرفروش ترین ها نیز قرار بگیرند. در اینجا به معرفی سه برند مطرح و شناخته شده کره ای که در صنعت تایر سالهاست فعالیت می کنند و محصولات خود را در سراسر دنیا عرضه می کنند ، آشنا خواهیم شد.

آیا قصد خرید لاستیک کره ای را دارید ؟

پس حتما این مطلب را بخوانید. در کره جنوبی سه برند اصلی تایر وجود دارد که در اینجا با تاریخچه این شرکتهای آسیایی بیشتر آشنا خواهیم شد. این شرکت ها سالهاست که موفق به ارتقای خود در سطح بین المللی و جهانی شده اند. در کره جنوبی ، این برندهای تایر بر روی بهبود فناوری های خود با ایجاد مراکز تحقیق و توسعه در آسیا و حتی در اروپا یا آمریکای شمالی متمرکز شده اند. در نتیجه ، این تولیدکنندگان لاستیک کره ای  محصولات خود در آزمایشات مختلف و به طور مستقل چه برای لاستیک های تابستانی ، چه برای لاستیک های زمستانی و برای لاستیک های چهار فصل تست کرده اند تا عملکرد عالی را داشته باشند.  این برندها به لطف اقدامات و حمایت های مالی خود در انواع مسابقات اتومبیلرانی و فوتبال در صحنه های بین المللی شناخته تر شده اند . نگاهی کوتاه به این سه برند بیاندازید و جهت مشاهده قیمت روز لاستیک کره ای و همچنین خرید لاستیک کره ای به وبسایت هایپرتایر مراجعه نمایید.

لاستیک هانکوک کره

هانکوک تولید کننده تایر در کره جنوبی است که در سال 1941 با نام چوسان در سئول ، پایتخت کره جنوبی تاسیس گردید. در سال 1978 بود که این برند به هانکوک تغییر نام پیدا کرد. این برند تاکنون سرمایه گذاری های زیادی در فناوری های تایر کرده است به طوری که امروزه  دارای 5 مرکز تحقیق و توسعه در کره ، آلمان ، چین ، ژاپن و ایالات متحده آمریکا و بیش از 22000 کارمند در سراسر جهان است. این امر باعث شده تا برند تایر کره ای با تولید 104 میلیون تایر در  سال 2017 به هفتمین تولید کننده تایر در جهان تبدیل شود. هانکوک عمدتا به دلیل تایرهای سواری بسیار شناخته شده است. این شرکت علاوه بر تولید لاستیک تجهیزات دیگری نیز همچون: باتری ، لنت ترمز و حتی چرخ تولید می کند. هانكوك در فوتبال نيز مشاركت دارد و اسپانسر رسمي ليگ اروپا ، رئال مادريد ، موناكون ، بروسيا دورتموند و SSC ناپل است. در مورد مسابقات اتومبیلرانی نیز هانکوک اسپانسر رسمی و تامین کننده تایر برای DTM ، مسابقات قهرمانی است. هانکوک در حال حضر در دسته ی لاستیک های خارجی و با کیفیت قرار دارد و طی سالهای متوالی در بین 10 برند مطرح و شناخته شده دنیا در حوزه لاستیک قرار گرفته است. این برند دارای محصولاتی عالی ، باکیفیت ، ایمن و راحت در رانندگی می باشد و همیشه سعی بر ارائه به روزترین محصولات با استفاده از تکنولوژی روز دنیا را کرده است که از ویژگی های اصلی این تایر در انواع مختلف می توان به نرمی لاستیک، ترمزگیری مناسب و مصرف سوخت پایین آنها و دستدار محیط زیست بودنش اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با طرح گلهای لاستیک هانکوک در سایزهای مختلف و خرید آنها به وب سایت هایپرتایر مراجعه نمایید.

لاستیک کومهو کره

لاستیک کومهو در سال 1960 در گوانجو کره جنوبی تاسیس گردید. کومهو در ابتدا با نام سامیانگ معرفی شد که بعد از سالها به نام کومهو تغییر یافت. این شرکت در سال 2017 درصدی از سهام خود را به شرکت چینی Qingdao Doublestar واگذار کرد. این برند تولیدکننده لاستیک از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده لاستیک در دنیا می باشد که با 8 کارخانه در سراسر دنیا و تقریباً 11000 نفر کارمند در سراسر جهان ، انواع تایر خودرو را تولید و روانه بازار می کند.  تولید کننده لاستیک کومهو کره جنوبی با همکاری در دنیای ورزش در سطح جهانی نیز فعالیت می کند. در ایالات متحده آمریکا اسپانسر رسمی NBA لیگ بسکتبال است و در اروپا نیز از باشگاه های فوتبال مانند: تاتنهام هاتسپور حمایت مالی می کند.  این برند برای تولید لاستیک های باکیفیت ، ایمن و راحت از تکنولوژی روز دنیا و همچنین متریال مرغوب استفاده می کند و به عنوان نرمترین لاستیک کره ای نیز شناخته می شود که در حال حاضر جزو 10 برند مطرح دنیا در حوزه تولید تایر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید لاستیک کومهو در سایزهای پرفروش و متنوع به هایپرتایر مراجعه کنید.

لاستیک نکسن کره

نکسن یکی از تولید کنندگان تایر در کره جنوبی است. این برند قبل از تبدیل شدن به شرکت نکسن در سال 2008 ، در یانگسان کره جنوبی در سال 1942 با نام شرکت Heung-A Tire فعالیت داشت. برند نکسن دارای مراکز تحقیق و توسعه در نقاط مختلف دنیا همچون: ایالات متحده آمریکا ، آلمان چین و  جنوبی جهت ارائه و تولید تایرهای با تکنولوژی روز است . این شرکت عمدتا لاستیک مخصوص خودروهای سواری ، شاسی بلند و وانت تولید می کند. لاستیک نکسن حمایت مالی خود را به ویژه در فوتبال به طور قابل توجهی توسعه داده است ، به طوری که اسپانسر رسمی قهرمان فعلی انگلیس منچستر سیتی ، باشگاه تابعه استرالیایی ملبورن سیتی و باشگاه آلمانی آنتراخت فرانکفورت است. لاستیک نکسن دارای یکی از کامل ترین و بهترین گارانتی ها در دنیا می باشد که تعهد خود به مشتریان را لذت بردن از سواری، راحتی حین رانندگی و ایمن رسیدن به مقصد می داند و همواره بر این اصول پایبند است و برای بهتر و بهتر شدن آن تلاش می کند . این برند در طراحی لاستیک های خود دارای نوآوریست و از تکنولوژی های جدید برای تولید و ارائه آنها به مشتریان خود استفاده می کند. همینطور لاستیک های نکسن مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان خودرو قرار گرفته و سالهاست که تامین کننده تایر فابریک خودروسازان مطرحی در دنیا می باشد. برای مشاهده مدل های مختلف لاستیک نکسن در سایزهای مختلف به وب سایت هایپرتایر مراجعه نمایید.

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0