تایرهای جدید Adventuro HT Highway All Season جی تی رادیال




لاستیک تمام فصل جی تی رادیال

جی تی اعلام کرد تایرهای تمام فصل و جدید خود با نام Adventuro HT Highway را برای مسافت های طولانی و رانندگی نرم و بی صدا طراحی شده است . این لاستیک مناسب برای انواع خودروهای سواری ، شاسی بلند و وانت می باشد که توسط کمپانی جی تی و با برند جی تی رادیال ارائه می شود . تایرتمام فصل جدید Adventuro HT Highway  توسط مهندسان در مرکز توسعه و پژوهش جی تی در ایالت متحده طراحی شده و همچنین توسط تولیدکنندگان جی تی با کیفیت بالا در کارولینای جنوبی تولید شده است .

توماس اوکیهیسا مدیر بازاریابی جی تی گفت : این تایر ترکیبی از طول عمربالای آج ، رانندگی نرم و راحت و چسبندگی قابل اعتماد می باشد که منجر به رضایت مصرف کنندگان تایر جی تی رادیال می شود . تایر جدید دارای رتبه M+S ( گل و لای + برفی ) با ضمانت سایش 60.000 مایل (96500 کیلومتر) و 30 روز ضمانت رانندگی رضایت بخش برای مصرف کننده پشتیبانی می شود . در حال حاضر 32 سایز از این تایر در قطر رینگ 15 تا 20 اینچ ، نسب منظر 50 تا 85 و پهنای تایر215 تا 275  با رتبه های سرعت H / T / S / R / V که متغیر است ، تولید شده است و سایزهای دیگر نیز در حال توسعه می باشد .

ویژگی و مزایای تایر Adventuro HT جی تی رادیال شامل :

  • طراحی دیواره های دوطرفه ظاهری عالی را فراهم کرده است
  • خطوط موج دار عمیق بر روی آج باعث بهبود چسبندگی در جاده های برفی و بارانی می شود
  • لبه های Chamfered آج باعث افزایش تخلیه آب و کاهش خطر هیدروپلنینیگ می شود
  • آج وسط باعث بهبود و ثبات ترمز در سرعت های بالا در بزرگراه می شود

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0