چرا گاها تایرهای نو عملکرد فنی مطلوبی ندارند؟





تایرها از اجزای مختلفی مانند ترکیبات لاستیکی، استیل و منسوجاتی ساخته شده اند که کیفیت و دوام لاستیک به آنها بستگی دارد. هنگام تولید لاستیک درون قالب را با روغنی می‌پوشانند که تایر به دیواره قالب نچسبد. در ابتدا ممکن است مقدار کمی از این روغن روی لاستیک شما باشد و عملکرد اولیه تایر را کاهش می دهد. در 800 کیلومتر اول این روغن به مرور از دیواره تایر جدا می شود و شرایط کارکرد اجزای مختلف تایر با یکدیگر را فراهم می کند. ذکر این نکته نیز مهم است که تایرهای قبلی شما که به دلیل عمق آج کم تصمیم به تعویض آنها گرفتید، در مسیرهای خشک و معمولی با توجه به تجارب رانندگان مسابقات اتومبیل رانی، پاسخگویی بهتری نسبت به فرمان پذیری خودرو دارند.

"هنگام تولید لاستیک درون قالب را با روغنی می‌پوشانند که تایر به دیواره قالب نچسبد"

پس در کل، تعجب نکنید که تایرهای جدید شما فرمان پذیری کمتری دارند. این تایرها نیاز به زمان و طی مسافت برای بروز توانایی های فنی خود دارند.
احتیاط: همواره در تست توانایی های فنی تایر جدید نصب شده احتیاط را رعایت نمایید. تایرهای جدید، نیاز به طی دوره ای مشخص برای بروز قابلیت های فنی خود دارند.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0