کیفیت یکنواخت تایر




 کیفیت یکنواخت تایر

موضوع برآورد کارخانه تولیدی در مورد دوام تایر بر اساس ازمایشات انجام شده است نه در شرایط واقعی مربوط به موضوع این مقاله میباشد. برای برآورد اینکه تایرها چقدر دوام دارند باید نگاهی به رتبه بندی کیفیت یکنواخت تایر یا UTQG انداخت.

UTQG سیستم لیبل گذاری وزارت حمل و نقل ایالات متحده برای پوشش اج تایر، مقاومت نسبت به دما و انقباض هر نوع تایر است. یک تایر باUTQG 300 پیش بینی شده است که سه برابر طولانی تر از یک تایر با UTQG 100 دوام دارد. مقیاس A تا C برای رتبه بندی درجه حرارت و مقیاس AA تا C برای رتبه بندی انقباض و کشش استفاده می شود. علاوه بر این UTQG به مقایسه داوم تایر در یک برند واحد کمک می کندو سیستم رتبه بندی به طرق مختلف بین برندهای مختلف قابل تفسیر است. ازین جهت استفاده از UTQG بین دو برند مختف خیلی کاربردی نیست. اگر شما یک تایر تمام فصل بخرید میتوانید انتظار داشته باشید که چند سال در شرایط رانندگی نرمال دوام داشته باشد و حتی بیشتر که بستگی به شرایط مسیر و جاده، چطور رانندگی کردن و نوع تایر خریداری شده دارد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0