تایر های استفاده شده چقدر امنیت دارند؟




تایر های استفاده شده چقدر امنیت دارند

اولین و مهمترین عامل سن تایر است. به عنوان مثال اگر تایر 2 ساله ای را میخواهید خریداری کنید با بررسی مواردی مثل نوع ومیزان استفاده کاربر قبلی، عمق آج لاستیک و اطمینان از سالم بودن آن میتوانید اقدام کنید. ولی اگر از عمر استفاده تایر 5 سال یا بیشتر میگذرد آن لاستیک فرسوده بوده وعملا کاربردی ندارد. در نظر داشته باشید چنانچه تایر نو از ابتدا در شرایط صحیح انبار و نگهداری شود مؤلفه های ارزیابی زمانی آن متفاوت است و با اطمینان خاطر تا چند سال پس از تاریخ تولید قابل استفاده است.

همانطور که گفتیم بررسی آج لاستیک در لاستیک های استفاده شده اهمیت دوچندان می یابد. اندازه ی عمق آج لاستیک در بهترین حالت 6 میلیمتر و در بدترین حالت 6/1 میلیمترمی باشد. میزان آسیب دیدگی لاستیک هم از مواردیست که در تضمین امنیت شما و سرنشینان اثرگذار است. و درنهایت تمامی این موارد و تعیین میزان امنیت یک تایر استفاده شده به نوع برخورد و نگهداری راننده ی استفاده کننده دارد.

در هر صورت انتخاب و خرید تایری نو ولی ارزان در صورتیکه که از استانداردهای تولید برخوردار باشد راه حلی مطمئن تر نسبت به خرید تایر دست دوم و فرسوده محسوب می شود.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0