تاریخچه لاستیک نکسن





لاستیک نکسن ساخت کجاست ؟

شرکت نکسن از سال 1942 فعالیت خود را با نام هیونگ ای آغاز نمود. لاستیک نکسن کره مفتخر است که توانسته به مدت 71 سال به صنعت تولید لاستیک خدمت کند و به عنوان اولین شرکت کره ای تولید لاستیک در سال 1956 به رسمیت شناخته شود. در سال 1985 این شرکت فعالیت رسمی خود را در یانگسن کره با هدف تولید تایر رادیال آغاز نمود. 6 سال بعد، این شرکت به دو شرکت دیگر به نامهای "Rubber و OHTSU" در ژاپن پیوست. لاستیک نکسن در راستای تلاش برای بهبود کیفیت و حفظ برتری در سال 2000 نام اولیه ی خود را به نکسن تغیر داد که این اسم ترکیبی از دو کلمه ی next (بعد) و century (قرن و سده) می باشد. این کلمه بیانگر انگیزه و هدف شرکت نکسن است که هدف اصلی این شرکت آماده سازی در آینده و حرکت به سمت فردایی بهتر است.

در سال 2005 لاستیک نکسن شعبه ی خود را در آمریکا تاسیس کرد که در واقع نقطه ی شروع  بسیار خوبی برای گسترش فعالیت های این شرکت به شمار می آید. در همان سال، این شرکت برنده ی جایزه ی تولید لاستیک های نانو شد و در سال 2006 به منظور تطبیق دادن تقاضای جهانی ، شرکتی در گوآنجو چین تاسیس کرد. بعد از احداث شعب ذکر شده در امریکا و دیگر کشورها نیاز به ایجاد یک کارخانه به وجود آمد. این کارخانه ی بزرگ در چنگنیئونگ کره در سال 2012 احداث گردید. 

با توجه به تعهد نکسن به ارائه ی محصولات با کیفیت، خدمات کارآمد و بهره وری ویژه سهم بازار نکسن به طرز قابل توجهی در دهه ی گذشته افزایش یافته است. نکسن توانسته است به وعده های نام تجاری خود عمل کند. وعده هایی همچون کشف فناوری های نوین، توسعه ی امنیت محصول و تامین آسایش و امنیت سرنشینان در حدی که مسافران در راه رسیدن به مقصدشان از راحتی و نرمی سواری خودرو خود لذت ببرند. 

این برند دارای یکی از بهترین خدمات وارانتی و گارانتی برای خرید لاستیک می باشد که به منظور کسب رضایت مشتریان و دادن اطمینان به آنها ، سعی در ارائه ی بهترین خدمات پس از فروش به مشتری را دارد. نکسن بر این عقیده است که مصرف کننده نباید هیچ نگرانی ای نسبت به خرید خود داشته باشد و همچنین تضمین میکند که مسافران و رانندگان سواری ای نرم و آرام و لذت بخشی را تجربه خواهند کرد.

کیفیت لاستیک نکسن

از دیگر ویژگی های بارز این برند استفاده از فناوری نوآورانه در طراحی و ساخت لاستیک ها می باشد. نکسن برای نخستین بار لاستیک های وی شکل کره ای را به بازار عرضه کرد. این برند هچنین مورد اطمینان و اعتماد خودروسازان نیز می باشد. میتوان گفت راحتی سواری و عملکرد خودرو مستقیما به رضایت مشتری از خود خودرو بستگی دارد و به همین علت است که برخی خودروسازان از نکسن به عنوان لاستیک فابریک یا همان  OE  استفاده می کنند. در واقع نکسن به این نتیجه دست یافته است که هنگامی که رانندگان و مصرف کنندگان از لاستیک ماشین خود راضی باشند از خود خودرو نیز رضایت خواهند داشت. نکسن همچنین جوایز بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. در سال 2014 این شرکت برنده ی جایزه ی IDEA، جایزه ی G-mark در سال 2013  و IF Design  در سال 2011 شده است.

مزایا و معایب لاستیک نکسن

لاستیک های کره ای سالهاست که به دلیل کیفیت و کارآیی بالا زبانزده عام هستند و لاستیک نکسن نیز جزو لاستیک هایی از این کشور است که دارای عملکرد عالی و مطلوب به جهت استفاده از مواد مرغوب می باشد. این شرکت تولید کننده لاستیک کره ای با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ، تایرهایی را تولید می کند که نیاز امروز مصرف کننده را پاسخگو باشد و با طول عمر بالایی که دارد برای آنها اقتصادی نیز باشد. باتوجه به کیفیت لاستیک نکسن می توان گفت این تایر بیشتر دارای مزایا است تا معایب !

خرید لاستیک نکسن

همانطور که گفته شد محصولات این شرکت مطرح در کشورهای زیادی در سرتاسر دنیا به فروش می رسد . در ایران نیز خرید لاستیک نکسن در فروشگاه های زیادی چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین صورت می گردد که هایپرتایر نیز یکی از عاملان فروش این برند کره ای محبوب در سایزها و طرح گل های گوناگون می باشد که انها را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. شما برای مشاهده انواع طرح گل ها و سایزهای این برند و همچنین مشاهده قیمت لاستیک نکسن به سایت هایپرتایر مراجعه نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0