روح گذشته با انرژی پاک : آزمایشگاه خودرو Zero ، از لندرور برقی کلاسیک خود رونمایی کرد.




لندرور برقی

تیم طراحی خلاق در آزمایشگاه های خودرو Zero ، از خودروی شاسی بلند لندرور سری 3 کلاسیک که برقی و دوستدار محیط زیست می باشد رونمایی کرد.

این باز طراحی متناسب با نیازهای انرژی پیش روی زمین می باشد که یادآور لندرور مدل سالهای 1971-1985 می باشد . خودرو شاسی بلند لندرور سری جدید با فضای کلاسیک و معاصر متناسب می باشد و در عین حال طراحی قرن بیستم را با بدنه آلیاژ آلومینیوم خود حفظ کرده است. این لندرور شاسی بلند که یک مجموعه کاملاً جدید با پنج درب ، یک باتری 85 یا 100 کیلو واتی ، برد 235 مایل و 300-600 اسب بخار انرژی و همچنین با سیستم تعلیق جدید و مستقل جلو و عقب می باشد . آزمایشگاههای Zero دو سری از لندرور شاسی بلند الکتریکی طراحی کرده اند که یکی از آنها سقف تاشو دارد و دیگری سقف کاملاً بسته ، اما آنها نسخه ای که دارای سقف تاشو می باشد را ارائه خواهند داد . آزمایشگاه های Zero اکنون سفارشات خود را برای ساخت پذیرفته اند و از سال 2021 کار خود را برای ساخت آغاز خواهند کرد .

آزمایشگاه Zero در مورد استراتژی طراحی خود در ساخت سری سه لندرور شاسی بلند اینگونه می گوید : خاطرات ما پایه و اساس هویت ما را تشکیل می دهند به همین دلیل ما گذشته خود را زنده نگه می داریم .  خودروهای کلاسیک این مفهوم را بهتر از هر چیز دیگری به ما نشان می دهند ، اما آنها در معرض خطر هستند . برای آینده انرژی پاک ، استارتاپ های ) EV شرکت های نوپا خودروی برقی ) و تولیدکنندگان تجهیزات اصلی نیز نمی توانند گذشته را بازسازی کنند.  خودروهای کلاسیک زنده مانده یا با قیمت بالاتر به کلکسیون های خصوصی فروخته می شوند و یا در انتظار آینده ای که نمی آیند می میرند . برای اکثر لوازم کلاسیک ، داستان به همین روش پایان پیدا می کند .

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0