به جشن آنلاین سی مین سالگرد Silverstone Classic بپیوندید




مسابقات اتومبیلرانی خودروهای کلاسیک

Silverstone Classic (مسابقات اتومبیلرانی خودروهای تاریخی و کلاسیک که به مدت سه روز برگزار می شود) تولد سی سالگی خود را در سه روز متوالی و به صورت آنلاین جشن می گیرد و از همه دعوت کرده است تا در این جشن شرکت کنند
قبل از شروع بیماری  COVID-19، قرار بود این جشن بین روزهای 31 جولای و 2 آگوست برگزار شود که به دلیل شیوع این بیماری و جلوگیری از تجمع افراد این جشن لغو شد و قرار شد به صورت آنلاین برگزار شود  . در آخر این ماه میلادی طرفداران در سراسر جهان می توانند از طریق رسانه های اجتماعی این جشن را مشاهده کنند و لذت ببرندنیک ویگلی ، مدیرعامل رویدادهای آنلاین مسابقات کلاسیک توضیح داد : ما از همه دعوت می کنیم تا خاطرات خود را که مربوط به Silverstone Classic در 30 سال گذشته می باشد برای ما ارسال کنند . وی اضافه کرد :  علاقمندان می توانند فیلم ها و عکس های خود را ،که شامل ملاقات با یکی از قهرمانان اتومبیلرانی ، رقصیدن با گروههای موسیقی زنده ، مراسم های شگفت انگیز که در آنجا برگزار می شد و یا بودن با خانواده در یک روز عالی می شود ، ارسال کنند . اینها می توانند مروری بر خاطرات باشند  و اینکه به ما یادآور می شود که این مسابقات کلاسیک برای شما فوق العاده و خاطره انگیز بوده است .
کسانی که مایل به مشارکت در جشن سی سالگی هستند ، باید تا جمعه 17 جولای پیام های "خاطرات کلاسیک" خود را ارسال کنند . جزئیات کامل را می توانید در وب سایت رسمی این رویداد مشاهده کنید .

silverstoneclassic.com/anniversaries/your-classic-moment.
امروزه مسابقات Silverstone Classic با داشتن ژانر بسیار پرطرفدار به عنوان یک ورزش تاریخی شناخته شده است ، ستارگانی چون سر جکی استوارت ، نیگل مانسل ، دریک بل ، موری والکر و مرحوم سر استرلینگ ماس در گذشته در رویدادهای کلاسیک شرکت کرده اند و خاطرات خود را با بازدید کنندگان به اشتراک گذاشته اند . افراد دیگری نیز مانند : قهرمانان BTCC جان کللند ، تیم هاروی ، جیسون پلاتو ، مت نیل ، گوردون شدن ، ریچارد ریدل و کالین ترکینگتون همگی مجددا رقابت های قدیمی خود را در مسیر مسابقات قرار می دهند.
گروههای موسیقی برتر از جمله : Status Quo ، UB40 ، Santana ، Mike و Mechanics و The Stranglers و اجرای جذاب "Rocking and Racing" که در جشن های سالهای گذشته حضور داشتند و برای تماشاچیان اجرا کردند ، امسال نیز در صحنه حضور دارند و همچنین رژه خودروهای کلاسیک و قدیمی که مطمئناً در بسیاری از خاطرات خواهند ماند ، امسال یکی از بزرگترین اتفاقات این رویداد است . در سال های اخیر ،  مسابقات کلاسیک شاهد رکورد جهانی ثبت نام خودروهایی مانند :  جگوار E-types ، فراری F40s ، McLarens  و جگوار XJ220s و همچنین خودروهای دیدنی مینی ماینر ، پورشه 911s ، بنتلی ، مزدا MX-5 بود .

ویگلی گفت : من حدس می زنم که مردم عکس ها و فیلم های باورنکردنی را از این مسابقات بزرگ به اشتراک بگذارند. جشن سی سالگی Silverstone Classic و همچنین "خاطرات کلاسیک" در کانالهای YouTube و  Facebook به اشتراک گذاشته خواهد شد که شما می توانید از طریق این وب سایت ها به صورت زنده شاهد این رویداد جذاب و دیدنی باشید.  تاریخ این جشن اواسط تابستان روز جمعه 30 جولای تا یکشنبه آگوست است.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0