تایرهای P Zero پیرلی به عنوان تایرهای استاندارد هیوندای سوناتا جدید 2021




لاستیک P ZERO تمام فصل

لاستیک های P Zero پیرلی در پی طراحی مجدد هیوندای سوناتا 2021 ، به عنوان تایر فابریک این خودرو جدید به آن اضافه شده استچرخ های آلیاژی 19 اینچی با لاستیک های سایز 245/40R19 مدل P Zero پیرلی به صورت استاندارد در خودروهای توربوشارژ SEL Plus trim به بازار عرضه می شوند. لاستیک های P-Zero All Season برای کسانی که به رانندگی علاقه دارند و می خواهند ترکیبی از یک عملکرد عالی، پاسخ دهی به سیستم فرمان و دوام طولانی و همچنین چسبندگی عالی در تمام فصول را داشته باشند ، مناسب است.

اسکات مارگاسون ، مدیر برنامه ریزی محصولات هیوندای موتور آمریکای شمالی اعلام کرد : چرخ ها و لاستیک های 19 اینچی ظاهری بسیار زیبا و عملکردی عالی دارند . وی همچنین افزود : پس از بررسی نظرات خریداران خودرو سوناتا در سال 2020 ، ما متوجه مشکلاتی شدیم به همین دلیل به سرعت توانستیم سنسور تنظیم ارتفاع برقی را به صندلی ها اضافه کنیم . علاوه بر این ، سنسور هشدار خروج ( Exit Warning  ) را اضافه کرده ایم که چشم دوم رانندگان می باشد . این سنسور در صورت ایمن بودن در پارک دوبل و یا خیابان های شلوغ به رانندگان برای باز کردن درب خودرو هشدار می دهند.

جزییات لاستیک تمام فصل پیرلی 

1- شکاف های نازک و ریز روی سطح تایر که باعث بهبود عملکرد چسبندگی در جاده های یخی و برفی می شود.

2- طراحی زوایای متغیر آج لاستیک که باعث به حداقل رساندن صدا می شود.
3- شیارهای دورتادور باعث بهبود عملکرد در شرایط هیدروپلنینگ ( آب پیمایش ) می شود.
4- شکاف های نازک و ریز جانبی چنگ زنی در پیچ را به حداقل می رساند .

5- سیستم لغو صدای پیرلی (PNCS) که به دیواره داخلی تایر متصل است صدای داخل خودرو را کاهش می دهد .

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0