خودرو شش چرخ سایبرتک تسلا برای مریخ نوردان




خودروی فضانورد تسلا

بعد از ارسال موفق دو فضا نورد ناسا به استگاه فضایی بین المللی توسط spacex  ، ممکن است مجددا همکاری مشترکی بین ایلان ماسک (کارآفرین حوزه تکنولوژی ) و ناسا در رابطه با خودرو برقی تسلا شکل بگیرد . خودرو 2008 روداستر به نام استارمن در حال حاض به فضا فرستاده شده است و پس از آن طراح خورو کالیفرنیایی یک طرح اولیه از سایبرتراک تسلا که برای مریخ نوردی طراحی شده را رونمایی کرده و اسم آن را سایبر6 نامیده است.

یک طرح امروزی تلفیقی از آینده و تخیل ، یک وانت هندسی که از مینی ون و کمپر خانوادگی تسلا و خیلی چیزهای بیشتر الهام گرفته شده است. سایبر تک تسلا برای گشت و گذاری بدون مشکل و خطر بر روی سطح ماه طراحی شده که بیشتر شبیه به یک نسخه واقعی از فیلم های علمی تخیلی می باشد . بر روی بدنه آن آرم spaceX و ناسا به همراه پرچم کشور آمریکا دیده می شود .دو نوار نوری در جلو و چندین آنتن و یک ماهواره بزرگ بر روی سقف خودرو وجود دارد که همه این ها بر روی 6 چرخ بزرگ و عجیب و غریب سوار شده اند. این چرخ ها قابلیت بسیار خوبی برای مانور بر روی انواع سطوح سخت و سنگلاخی دارند.

به نظر  شما  در آینده نزدیک شاهد گشت و گذار این خودرو عجیب و غریب بر روی سطح مریخ و ماه هستیم ؟


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0