کارخانه تایر سازی تراینگل چین




لاستیک تراینگل ساخت کجاست ؟

شش تولیدکننده از20 تولیدکننده برتر تایر در جهان در چین یا تایوان است، این شرکت ها همچنان در حال تلاش برای توسعه موقعیت های خود در بازارهای بین المللی هستند. درحالی که درباره فعالیت های شرکت های بزرگی همچون هانکوک ، کومهو ، نکسن و ... زیاده شنیده ایم ، جای شرکت های چینی مثل گروه تراینگل در بین شنیده ها خالیست ! در یکی دو سال اخیر شرکتهای زیادی با فرآیندها و استراتژی های جالب در چین شروع به تولید لاستیک و لوازم جانبی خودرو کرده اند و از بین هزاران تولید کننده تایر فعلی که در چین فعالیت دارند ، تنها تعداد انگشت شماری هستند که شرکت های شناخته شده ای هستند. اما می توان گفت لاستیک تراینگل دارای سابقه ای غنی می باشد که مربوط به سال 1976 است. در 35 سال گذشته ، این شرکت دستخوش تحولات اساسی شده است . یکی از مهم ترین استراتژی های این شرکت تأکید بر تولید یک محصول با کیفیت که باعث احترام به بازار داخلی و جامعه بین المللی می شود، است.

این شرکت برای اولین بار به عنوان کارخانه Weihai در سال 1976 تاسیس شد و حدود یازده سال بعد به کارخانه لاستیک شاندونگ تبدیل و بیست و پنج سال بعد تجارت شاندونگ به شرکت آموزشی ویبولیتین تبدیل شد . در سال 1990 کار تولید لاستیک خودرو و وانت را آغاز کرد و در سال 1995 نیز نخستین لاستیک کامیون و اتوبوس خود را تولید کرد . تراینگل نخستین برند مطرح چینی بود که در سال 2000 در صنعت تایر شناخته شد و اولین تایر OTR با سایز 25R 23.5 را در سال 2002 با موفقیت توسط تولید کرد. همچنین در سال 2003 سایز 25 R 17.5 و 25 R 20.5  را به تولیدات خود اضافه کرد. تا سال 2004 این شرکت 80،000 واحد OTR را در سال تولید می کرد. بین سالهای 2004  تا 2005  میزان تولیدات 25٪ رشد داشت و به 100.00 لاستیک OTR در سال رسیده بود .این روند رو به رشد همچنان ادامه داشت تا جایی که در سال 2008 ، پیش از آنکه اندازه های 49 ، 51 و 57 اینچی در سال 2009 به خط تولید اضافه شود ، ظرفیت تولید به 200.000 واحد تایر OTR رسید . وقتی Caterpillar برنامه کیفیت عالی عرضه کننده را در سال 2007 به منظور انتخاب ، ارزیابی و شرکای معتبر انتخاب کرد ، تراینگل برنده سه جایزه برنز و پس از آن در سالهای 2008 و 2009 نقره و طلا دریافت کرد.

 فروش لاستیک تراینگل

با تورم و میزان تولید روزافزون ، آمار فروش تراینگل نیز در حال افزایش است. به طوری که شاهد گزارش گردش مالی این شرکت در سال 1993 با کمتر از 1 میلیارد یوان (حدود 150 میلیون دلار) بوده ایم و تا سال 2010 فروش به حدود 17 میلیارد یوان (تقریباً 2.5 میلیارد دلار) افزایش یافت. امروزه ، لاستیک های تراینگل در بیش از 160 کشور جهان به فروش می رسند و تقریبا 40 تولید کننده خودرو در سراسر جهان برای لاستیک های OE ( لاستیک های که هنگام تولید خودرو زیر خودرو نصب شده و جز تجهیزات اصلی آن محسوب می شود ) با این شرکت همکاری می کنند ، از جمله : FAW ، گروه دانگ فنگ ، گلدن دراگون و Yontong Auto Corp و در سطح بین المللی ، با شرکتهای مطرحی مانند :  Caterpillar ، Volvo و Goodyear  و غیره ، می توان گفت این یکی از دستاوردهایی است که باعث شده رتبه فعلی آن به عنوان چهارمین تأمین کننده بزرگ تایر OTR در جهان باشد.

قیمت لاستیک تراینگل

باید در نظر گرفت که با توجه به شهرت چین در تولید محصولات با قیمت پایین، نباید محصولات تراینگل را با محصولات کم کیفیت اشتباه گرفت ، تراینگل با بزرگترین سازندگان خودرو و شرکت های برتر دنیا همکاری کرده است و این خود نشان از تولید محصولات با کیفیت این شرکت است و  سالهاست که لاستیک هایی مقرون به صرفه و باعملکرد بالا را تولید می کند و در بازارهای جهانی عرضه می کند. هایپرتایر در ایران نیز یکی از عاملان فروش لاستیک تراینگل در مناسب ترین قیمت ها می باشد که می توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی لاستیک تراینگل خود را در سایزهای گوناگون خریداری نمایید.

 به گفته لین شیاوبین ، معاون ارشد رئیس تراینگل و مدیر مرکز مدیریت تجارت بین المللی ، عملکرد این شرکت در صادرات از اوایل دهه نود ، به ویژه در بخش OTR بسیار چشمگیر بوده ، به طوری که فروش خارجی بیشتر از مصرف داخلی است و در حال حاضر  زدیک به 90٪ از کل ظرفیت OTR ما برای بازارهای خارج از چین در نظر گرفته شده است. وی افزود : برای جلب رضایت مشتری های خارجی ، ما نه تنها بر ارتقاء کیفیت محصولات خود بلکه به طور مساوی بر روی به دست آوردن تمام گواهینامه های بین المللی مورد نیاز مانند : DOT ، eCe ، CCC  و غیره متمرکز شده ایم. در چین ، تراینگل برای  پیشرفت علوم و فناوری ملی جایزه اول را از آن خود کرد .دیوید سان ، معاون بین المللی فروش و بازاریابی تراینگل توضیح داد : ما نسبت به فناوری اشتیاق داریم ، فناوری چیزی است که در نهایت ما را در رقابت ها متمایز می کند.  تراینگل در تلاش است همیشه امکانات و تجهیزات خود را ارتقا دهد ، این شرکت ماشین آلات خود را از شرکتهای مطرح جهان مانند : ایتالیا ، هلند ، آلمان ، ایالات متحده وارد می کند . در حال حاضر این شرکت سه کارخانه تولید تایر دارد ، کارخانه اول ، 5 میلیون لاستیک خودروی سواری ، وانت و 3.5 میلیون لاستیک رادیال کامیون ، اتوبوس و 3.5 میلیون تایر بایاس را هر ساله تولید می کند . کارخانه  دوم ، 200.000 لاستیک رادیال OTR  و 10،000 OTR  با سایز بزرگ ، 100.000 تایر بایاس OTR  و 12 میلیون لاستیک خودروی سواری  را سالانه تولید می کند . کارخانه سوم ،  10 میلیون محافظ لاستیک و تیوپ داخلی ، 5.000 تن پودر لاستیک و 500.00  روکش تایر در سال را تولید می کند.

تراینگل دوستدار محیط زیست

تراینگل به عنوان 10 طرح اقتصادی مدور استان شاندونگ توسط دولت این استان شناخته شد . طبق گفته این شرکت ، از سال 2004 ، گروه تراینگل اقتصاد مدور - یا تجارت پایدار - را به عنوان بخش اساسی در توسعه تجارت خود در نظر گرفته استتراینگل در سال 2009 برای تولید محصولات سبز ، کارخانه ای جدید با مساحت تقریبی350،000 متر مربع که ظرفیت تولید 5.6 میلیون لاستیک کامیون و اتوبوس ، 8 میلیون لاستیک سواری را دارد ، در استان شاندونگ راه اندازی کرد ، در این کارخانه بخشی از انرژی توسط پنل خورشیدی تأمین می شود و هدف آن رعایت دستورالعمل های کم کربن ، راندمان بالا ، سبز بودن و محیط زیست سالم ، در ساخت پارک صنعتی تراینگل به عنوان بهره برداری از انرژی سبز ، کاهش تخلیه گازهای گلخانه ای ، استفاده یکپارچه از منابع آب ، است.

تراینگل اضافه می کند : ما انرژی خورشیدی قابل تولید و بدون آلودگی را برای روشنایی کارخانه و سایر کارکردهای روزانه تولید خواهیم کرد تا تولید کم کربن را ارتقاء دهیم. نصب یک سیستم اسپری جدید که باعث بوجود آمدن بو برای حل مسئله گاز در تولید تایر می شود ، در حالی که فن آوری و دستگاه های جدید نیز برای بازیافت گرما و بنزین اضافی برای ریشه کن کردن دبی گاز و گرما مورد پذیرش قرار می گیرند و آب در طول تولید ، بازیافت خواهد شد تا از هدر رفتن جلوگیری شود.

با تکمیل این تأسیسات جدید ، تراینگل در مسیر موفقیت آمیز خود برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شرکتهای تایر جهان  به یک نقطه عطف مهم دیگر رسیده استدر بین بزرگترین تولید کنندگان تایر در جهان در پنج تا 10 سال آینده هدف بلند مدت آنها دستیابی به 10 رتبه برتر در دنیا است. در حال حاضر آنها در رتبه 13 جای دارند . تراینگل می گوید :  ما به تاریخ و دستاوردهای زیادی که در این راه به دست آورده ایم افتخار می کنیم و کاملاً قصد دستیابی به نشان 100 ساله را داریم. مهمتر از همه ، هدف ما تبدیل شرکت از وضعیت ملی به وضعیت بین المللی است . برای مشاهده فیلم یکی از کارخانه های تایرسازی تراینگل وارد لینک زیر در آپارت شوید.

https://www.aparat.com/v/NFAOh#
 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0