راهکارهای ساده برای یک رانندگی لذت بخش در تابستان




راهکارهای ساده برای یک رانندگی لذت بخش در تابستان

چهار حلقه لاستیکی که زیر خودروی شماست نقش مهمی را در ارتباط با جاده دارند. شما باید آنها را حداقل ماهی یکبار چک کنید. اگر باد تایرها کمتر از حد استاندارد باشد، مقاومت چرخشی افزایش پیدا می کند و باعث سنگین کار کردن موتور اتومبیل خواهد شد. ولی اگر باد تایرها تنظیم شده باشد مصرف سوخت متعادل خواهد شد. رانندگی با تایرهای پنچر باعث می شود به لایه درونی و مفتول فولادیِ لاستیک شما فشار وارد شده و در نتیجه مفتول ها بیش از اندازه خم شده و اتصال خود به لاستیک ها را از دست خواهند داد.و امکان ترکیدن لاستیک ها وجود دارد.

منتظر نباشید تا صفحه ی سیستم هشدار تنظیم باد لاستیک "TPMS " شما را متوجه موضوع کند چون احتمالا برای نجات لاستیک تان به اندازه کافی دیر شده، در عوض وقتی لاستیکها خنک هستند فشار باد را بررسی کنید. زیرا هوای گرم تابستان و اصطکاک باعث بالارفتن فشار درونی می شود و در نتیجه عددی که روی صفحه می بینید چندان قابل اعتماد نخواهد بود. همچنین لازم است با یک سکه سائیدگی آج ها را هم اندازه بگیرید.

 

چنانچه آج های روی لاستیک ماشین شما یکدست به نظر نمی رسد یا نامتقارن است بهتر است برای میزان فرمان و بالانس چرخ های خودروی خود اقدام کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0