لاستیک سایز پاترولی




لاستیک پاترول

کارخانه خودروسازی نیسان در سال 1914 شروع به تولید این خودرو با ویژگی 2 سیلندری با 10 اسب بخار با نام دات کرد. این خودرو بعد از چندین سال دچار تحولاتی شد و به داستون تغییر نام پیدا کرد و بعد از مدتی و در سال 1934 این شرکت با همکاری شرکت نهنونسانگ و ارتقای این خودرو آن را با نام نیسان معرفی کرد. بعد از محبوبیت جهانی این خودرو که در ژاپن با نام سافاری شناخته می شود، پارس خودرو اقدام به راه اندازی خط تولید خودرو پاترول در مدل های سری 160 و 260 دو و چهار درب روزانه به بازار شد. خودرو نیسان پاترول یکی از شناخته شده ترین خودروهای شاسی بلند در بازار ایران است که از سالهای گذشته و در دهه 70 نظرات زیادی را به خود جلب کرد و در بین جوانان طرفداران زیاد و محبوبیت خاصی را کسب و حتی در آن زمان به عنوان یک خودروی گران نیز معرفی شد.

سایز لاستیک پاترول

این خودرو بیشتر برای سفرهای خارج جاده ای استفاده می گردد و شناخت اینکه چه نوع لاستیکی برای آن مناسب خواهد بود ، مسئله ای است که رانندگان این خودرو یا خودروهای آفرودی با آن روبرو خواهند شد. در مقاله دسته بندی اصلی لاستیک ها، می توانید نوع لاستیک خود را با توجه به شرایطی که در آن رانندگی می کنید، انتخاب کرده و سپس به دنبال سایز آن بروید. در اینجا نیز به بررسی بیشتر لاستیک پاترول و سایز آن می پردازیم که به شما برای خرید لاستیک پاترول کمک زیادی خواهد کرد. 

لاستیک مناسب و استاندارد علاوه بر اینکه سواری نرم و راحتی را به شما ارائه می دهد، بر سیستم ترمزگیری، چسبندگی و مصرف سوخت خودروی شما نیز تاثیر می گذارد. سایز تایر 31/10 و 5/15 روش قدیمی برای معرفی سایز تایر وانت های سبک و یا لاستیک های آفرود است. از این تایرها برای سواری معمولی و داخل شهری استفاده نمی شود. این سایز از لاستیک مناسب آفرود یا همان خارج از جاده می باشد. در این روش اندازه گیری عدد 31 بر حسب اینچ معادل قطر دایره ی تایر و رینگ است که بر روی رینگ با سایز 15 نصب می گردد. ویژگی رینگ متناسب با این لاستیک این است که رینگ باید بین 7 تا 9 اینچ پهنا داشته باشد. پس انواع سایز لاستیک پاترول ، سایزهای 31X10/5R15 و 650R16 می باشد که می تواند مناسب ترین انتخاب برای خودروی شما باشد. برای خرید لاستیک پاترول در سایزهای مطرح شده ، به و سایت هایپرتایر مراجعه کنید.

خرید لاستیک پاترول

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، خرید لاستیک آفرود یکی از مشکلاتی است که اکثر رانندگان این نوع خودروها با آن روبرو می شوند. انتخاب نوع لاستیک ، برند خوب ، سایز مناسب و تایر باکیفیت از دغدغه هایی است که آنها با آن درگیر می شوند. برای انتخاب نوع لاستیک حتما به مقاله ای که در بالا لینک داده شد، مراجعه کنید تا بتوانید به سراغ برندها و سایز مناسب بروید. پاترول نیز یکی از خودروهای آفرودی است که نیاز به لاستیک باکیفیت و مناسب دارد. این نوع لاستیک در سایزهای 31X10/5R15 و 650R16 در برندهای جی تی رادیال مدل KOMODO M/T PLUS 6PR  ، تراینگل مدل TR246  و تراینگل مدل TR292  در وب سایت هایپرتایر با مناسبترین قیمت عرضه می گردد که به راحتی و به صورت آنلاین می توانید آن را خریداری کنید.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0