بهترین لاستیک برای تویوتا پرادو





درباره ی خودروی تویوتا پرادو بیشتر بدانیم

پرادو یکی از محصولات شرکت ژاپنی تویوتا ، دومین خودروساز بزرگ در دنیا است که تا به امروز توانسته محبوبیتی خاص را بین مردم کسب کند و جایگاه ویژه ای در جهان داشته باشد. تویوتا پرادو که با نام لندکروز پرادو یا لکسوس جی ایکس نیاز شناخته می شود طرفداران زیادی داشته و به جهت عملکرد و ویژگی هایی که دارد مناسب برای رانندگی در خارج از جاده نیز می باشد. به همین جهت امروزه با علاقمند شدن بیشتر جوانان به آفرودسواری ، این خودرو در مکان ها و مسیرهای آفرودی زیاد به چشم می خورد. این خودرو از سال 1984 در مدل های متفاوتی همچون : سری 70 ، سری 80 ، سری 90 ، سری 120 ، سری 150 و غیره تولید شده است که هر کدام با تغییراتی در ظاهر که البته می توان گفت بعد از نسل سوم روند تغییر شکل آن چشمگیر بود و عملکرد که باعث گردید در هر دوره ای محبوبیت زیادی داشته باشند.

با ورود نسل سوم تویوتا پرادو به ایران مردم استقبال فراوانی از آن کردند ، که بعد از آن نسل چهارم این خودرو نیز وارد بازار شد. در اصل این خودرو در ایران به جهت قیمت به عنوان یک خودروی لوکس شناخته شد. این خودرو در ایران با دو درب و چهار درب و با پیشرانه 4 سیلندر و 6 سیلندر ارائه می گردد که فضای داخلی آنها بسیار راحت و جادار هستند. می توان گفت پرادو یک خودروی جذاب و همه پسند است که کارآیی فوق العاده بالایی در انواع جاده ها و خارج از جاده دارد و راحتی و لذت رانندگی را به سرنشینان خود ارائه می دهد. در ادامه به بررسی لاستیک تویوتا پرادو دو درب و چهار درب خواهیم پرداخت و به شما خواهیم گفت که چه برندی برای این خودرو مناسب است.

سایز استاندارد لاستیک پرادو

این خودروی محبوب و پرفروش به جهت اینکه در انواع جاده ها و آفرودها استفاده می شود بهتر است از لاستیک مناسب با سایز استاندارد و برندهای باکیفیت استفاده گردد و اگر نیاز است که در مسیرهای سخت حرکت کنید، بهتر است از لاستیک آفرودی مناسب برای این خودرو استفاده کنید . این خودروی پرفروش و کاربردی به دلیل اینکه در تیپ های مختلف عرضه می گردد از سایز لاستیک متفاوتی نیز برخوردار است. البته در بعضی از تیپ های پرادو لاستیک آنها هم سایز می باشد. لاستیک فابریک تویوتا پرادو در تیپ های VX چهار در ، GX چهار در ، VX دو در ، GX دو در ، TX و در ، TXL چهار در ، VXL چهار در ، در سایز 265/65R17 ارائه می گردند و لاستیک فابریک تویوتا GX چهار در در سایز 245/70R17 ارائه می شود. تایر این خودرو همچنین در سایزهای دیگری همچون: 265/60R18 ، 265/60R17 نیز در بازار موجود است.

قیمت لاستیک تویوتا پرادو

پرادو خودرویی است که عملکرد بالایی در انواع جاده های مسطح و غیر مسطح دارد ، بنابراین استفاده از لاستیکی که دارای بالاترین کیفیت باشد تا از عملکرد آن نکاهد بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب بهترین لاستیک برای تویوتا پرادو ، اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید برند تایر است. برندهای معتبر و شناخته شده در دنیا به جهت کیفیت عالی و استفاده مواد مناسب و همچنین تکنولوژی های روز دنیا می توانند عملکرد خودروی شما را افزایش دهند. با انتخاب برندهای برتر تایر ، باید توقع این را داشت که قیمت بالاتری را نیز بابت خرید آن هزینه کرد. لاستیک های موجودی که می توانید برای تویوتا پرادو خریداری کنید از بین برندهایی همانند: لاستیک دانلوپ ، لاستیک مکسس ، لاستیک بریجستون ، لاستیک سومیتومو ، لاستیک کومهو و غیره که در بازار موجوداند، امکان پذیر است. در اینجا شما را با لاستیک تراینگل مناسب برای تویوتا پرادو آشنا می کنیم که علاوه بر ارائه کیفیتی عالی ، قیمتی مقرون به صرفه را نیز به شما ارائه می دهد.

خرید لاستیک تویوتا پرادو

برای خرید لاستیک آفرودی تراینگل مناسب برای پرادو و یا لاستیک مناسب برای جاده های مسطح و داخل شهری این برند می توانید به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر مراجعه کنید. این شرکت نمایندگی فروش لاستیک تراینگل در تهران را به صورت آنلاین بر عهده دارد و تایرهای این کمپانی چینی را با مناسب ترین قیمت به همراه خدماتی پس از فروش به شما ارائه می دهد. شما می توانید با خریدی مطمئن از هایپرتایر از این شرکت خدمات نصب سیار نیز دریافت کنید و یا لاستیک خریداری شده ی خود را در سراسر ایران از طریق پست یا باربری دریافت نمایید.



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0