بهترین لاستیک برای کیا ریو





معرفی خودروی کیا ریو و بهترین لاستیک برای آن

کیا ریو یک خودروی جمع و جور و سواری است که از نوامبر 1999 توسط شرکت مطرح کیا تولید شده است و اکنون نیز در نسل چهارم خود را وارد بازار کرده است. سبک های بدنه این خودرو شامل: هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در بوده که مجهز به موتورهای بنزینی و دیزلی چهار خطی و دیفرانسیل جلو است . ریو جایگزین پراید نسل اول )نسخه ای تغییر یافته از فورد فستیوا وAvella ) یک کامپکت فرعی است که در برخی بازارها به عنوان فورد فروخته می شود .نسل دوم ریو در سال 2005 در اروپا و 2006 در آمریکای شمالی معرفی شد و پلتفرم خود را با هیوندای اکسنت، یک کامپکت فرعی که توسط شرکت هیوندای موتور در کره جنوبی تولید می شد ، به اشتراک گذاشته شد.

نسل اول کیا ریو که DC نیز نامیده می شددر دو سبک بدنه سدان چهار در و پنج درب استیشن واگن ارائه شد و هنگامی که عرضه شد ، ارزان ترین خودروی تولید انبوه بود که در ایالات متحده فروخته شد. در حالی که کوچک بودن این خودرو و مقرون به صرفه بودنش با استقبال خوبی روبرو شد ، به دلیل کیفیت ساخت ضعیف و عملکرد بد در حین رانندگی مورد انتقاد قرار گرفت.

نسل دوم این خودرو بین سالهای 2006 تا 2011 در مدل های سدان چهار در و هاچ بک پنج در که به روزرسانی هایی مانند: تهویه مطبوع ، فرمان برقی ، پخش کننده سی دی ، رادیو ماهواره ای سیریوس ، پورت های USB ، جک های کمکی و موارد دیگر را به همراه داشت.   

نسل سوم کیا ریو نیز در بین سالهای 2012 تا 2017 با ظاهری جدید در مدل های سدان چهار در و هاچ بک پنج در عرضه شد. در این مدل کیا با استفاده از مواد قابل بازیافت برای 85 درصد از مدل ریو ، تعهد خود را برای سازگار با محیط زیست حفظ کرد. کف صندلی در ریو اکنون 100 درصد تجزیه پذیر بوده و از روغن کرچک غیر سمی استفاده شده است .

کیا ریو طراحی کاملاً جدیدی را برای نسل چهارم خود به ارمغان آورد و در بیانیه اولیه مطبوعاتی خود مدل 2018 را به عنوان مدلی "کاملاً اروپایی" یاد کرد.مجموعه خودروهای فوق فشرده ، فناوری نوآورانه و عملکرد کارآمد را برای خودرویی که مصرف کنندگان قبلاً می دانستند رانندگی با آن لذت بخش است به ارمغان آورد.این مدل از مدلهای ریو با پیشرفتهای چشمگیر در هر جنبه ای در نسل چهارم قرار گرفت . در نسل چهارم شاهد به روزرسانی های چشمگیر و فناوری افزوده شده ایم که ریو را از بقیه رقبا بالاتر برد.

سایز لاستیک مناسب برای کیا ریو

همانطور که هر خودرو دارای سایز لاستیک منحصر به خود است ، کیا ریو نیز از سایز لاستیکی منحصر به خود بهره می برد. البته سایز لاستیک ریو در تیپ های مختلف در این خودرو متفاوت است. بطور مثال : سایز لاستیک کیا ریو مونتاژ و مونتاژ اتوماتیک استاندارد 175/70R13 بوده که امکان استفاده از سایزهای دیگری همچون: لاستیک سایز 185/70R13 ، 185/60R13 و 205/60R13 و سایز لاستیک ریو هاچ بک و سدان 205/45R17 و 215/45R17 عرضه می گردد.

قیمت لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی برای ریو

قیمت لاستیک بسته به نوع برند، سایز و کارآیی لاستیک متفاوت است. در برندهای ایرانی شما می توانید برای ریو لاستیک دولتی با نرخ مصوب را خریداری کنید که بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و همینطور لاستیک های خارجی که از قیمت مناسبی برخوردارند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر می توانید لاستیک بارز دولتی برای ریو و لاستیک تراینگل برای کیا ریو را با بهترین قیمتها خریداری نمایید.

خرید اینترنتی لاستیک ریو

برای خرید لاستیک ریو علاوه بر مراجعه ی حضوری می توانید به صورت آنلاین نیز اقدام به خرید لاستیک مناسب ریو کنید که این روش ساده ترین و راحت ترین نوع خرید لاستیک است. به این دلیل که این امکان برای شما به راحتی میسر می گردد تا با مطالعه ویژگی ها و دریافت اطلاعات از هر برند و لاستیک مناسب آن خودرو خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر با ارائه ی محتوایی کارآمد درباره ی برندها و لاستیک های مختلف به شما در خرید لاستیک ریو و خودروهای دیگر کمک می کند.



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0