• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تفاوت بین انواع لاستیک را بدانید


با توجه به انواع گوناگون لاستیک بهتر است لاستیک‌های خودرو را متناسب با وسیله نقلیه و شرایط آب و هوایی و رانندگی که به طور منظم انجام می‌دهید، تهیه کنید.

بررسی ویژگی های جدیدترین لاستیک بارز با طرح گل P610


لاستیک بارز P610 (PRORIDE) یکی از جدیدترین تایرهای شرکت بارز است که آج آن از نوع چهار فصل می باشد و برای آب و هوای مختلف بسیار مناسب است. این تایر رادیال از دوام و طول عمر بالاییی برخوردار است و عملکرد بسیار خوبی در جاده ها گوناگون دارد.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

تایر Mud-Terrain ( زمین گل و لای ) چیست؟


طی صد سال گذشته با وجود جهش های عظیم در فناوری خودرو ، تنها چیزی که می تواند قدرتمندترین و پیشرفته ترین وسیله نقلیه را در مسیر خود متوقف کند ، گل و لای است. به همین دلیل است که اختراع تایر مناسب با این شرایط بسیار مهم بوده است .

دریافت حواله تایرهای سنگین و نیمه سنگین ( به روز شده )


در اردیبهشت ماه سال جاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد به دلیل شیوع و همه گیری بیماری کرونا جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ سلامت و ایمنی ، از این پس رانندگان و مالکان خودروهای سنگین و نیمه سنگین از مراجعه حضوری اجتناب کرده ...

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

تاریخچه فناوری در بارز


 دو برابرکردن ظرفیت تولید خط تایرهای رادیال باری، اتوبوسی تمام سیمی و رسانیدن آن به ظرفیت 360 هزار حلقه در سال توسط شرکت بارز

فاکتورهای موثر بر صدای تایر


با وجود گوناگونی طرح های مختلف رویه تایر، اثر این طرح ها بر کل صدای تولید شده توسط تایر اندک است.

معرفی برند دنا تایر


شرکت تولیدی لاستیک دنا در سال 1353 با مشارکت بریجستون ژاپن و با نام بریجستون ایران تاسیس شد

معرفی برند گلدستون تایر


شرکت گلدستون در توسعه صادرات غير نفتی به خودكفايی در زمينه ساخت تاير با بهره گيری از آخرين تكنولوژی در زمينه ساخت انواع تاير رسیده است

طرح گلهای یزد تایر


در این مقاله طرح گلهای لاستیک یزد را به تفکیک با ویژگی هایشان معرفی میکنیم:

معرفی برند گودیر (Goodyear)


گودیرتایر، شرکت تایر و لاستیک سازی آمریکاییاست، که در سال ۱۸۹۸ توسط "فرانک سیبرلینگ"، در شهر اکران، اوهایو تاسیس شد.

پرفروش ترین لاستیک های ایرانی


پروفروش ترین لاستیک های ایرانی را بشناسید

معرفی برند جی تی (Giti)


تایرهای جی تي تمامی پیش‌ زمینه‌ها و ویژگی‌هایی را که رانندگان خواستارند ترکیب کرده، ایمنی، تنوع، و عملکرد کیفی درجه‌ یک را فراهم می‌آورد.

6 دلیل برای ماندن رد یا خراش لاستیک روی آسفالت های تازه


رد لاستیک (تایر) غالبا روی آسفالت هایی که به تازگی روکش شده اند نمایان میشود و به مرور زمان از روی آن پاک میشود، بد نیست دلایل این اتفاق را با هم بررسی کنیم.

لاستیک (تایر) تریلر ها


لاستیک ماشین های سنگین مانند تریلر ها برای حمل و جا به جایی بار های سنگین در سفرهای طولانی طراحی شده اند. از ویژگی های لاستیک تریلرها میتوان به آج متقارن و چسبندگی بالای آن اشاره کرد.

تاریخچه لاستیک


لاستیک یکی از تجهیزات بسیار مهم هر خودرویی است که به حرکت آنها کمک می کند. دانستن اینکه لاستیک چه تاریخچه ای داشته و چه راهی را طی کرده است که امروزه تبدیل به این نوع تایر که امروزه زیر خودروها مشاهده می کنیم، شود قطعا برایتان جالب خواهد بود.  گفته می شود چرخ یا همان تایر تقریباً 3500 سال قبل از میلاد اختراع شده است به عنوان بزرگترین اختراعی که بشر نامیده می شود.

چه تفاوتی بین لاستیک و چرخ وجود دارد؟


کاملا واضح است که لاستیک (تایر)، خودروی شما را با سطح جاده در تماس نگه میدارد. همچنین تقریبا کل وزن خودروی شما روی لاستیک ها میباشد. اگر بخواهیم لاستیک (تایر) را به صورت کلی دسته بندی کنیم میتوانیم به لاستیک (تایر) بایاس و رادیال اشاره کنیم.

درباره ی لاستیک هانکوک بیشتر بدانیم


تایر(لاستیک) هانکوک توسط جی هان چونگ در کشور کره تولید شد. این شرکت ابتدا با نام چوسون روی کار آمد و بعدها به نام هانکوک تغییراسم یافت. شهرت جهانی این شرکت تا حد زیادی ناشی از تولید تایر(لاستیک) رادیال و بایاس میباشد.

انواع ساختار لاستیک


لاستیک ها در طول زمان دستخوش تحولات و نوآوری های بسیاری گشته اند که بهبود کارایی و سهولت استفاده از آن ها را در پی داشته است. در ابتدا تایرها (لاستیک‌ها) به‌ طور دائمی بر روی چرخ‌ها نصب می‌شدند و قابل جدا کردن نبودند

علائم درج شده روی دیواره لاستیک به چه معناست؟


 بر روي ديواره خارجی تایر (لاستیک ها)، اعداد و كدهایي درج شده است كه در حقيقت شناسنامه تاير خودرو هستند. در شكل مفهوم اين علائم بيان شده است. در ادامه به شرح برخي از مهمترين آنها از دید هایپر تایر میپردازیم:

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0