بهترین لاستیک برای پراید





مشخصات لاستیک پراید

پیش از اطلاع از قیمت و سایزهای لاستیک پراید ، در اینجا مروری کوتاه بر تاریخچه این خودرو و سیر تحولی که گذرانده است، کرده ایم که جالب است بخوانید . در ابتدا و در دهه 80 میلادی خودرو پراید با نام مزدا 121 در ژاپن و در شرکت خودرو سازی مزدا تولید شد و به دلیل همکاری مشترک با شرکت فورد امریکا این خودرو در امریکا شمالی و استرالیا با نام فورد فستیوا تولید و به فروش رسید که بعد از مدتی خط تولید این خودرو به کره و به شرکت کیا موتورز واگذار گردید و بعد از آن  کیاموتورز مدل GTX ، XL ، هاچ بک پنج در و سدان چهار را تولید کرد. کیا نیز مانند شرکت های دیگر تولیدکننده این خودرو ، تولید آن را متوقف و طی قراردادی خط تولید این محصول را در سال 2001  به شرکت سایپا در ایران واگذار کرد.  پراید یکی از پرتیراژ ترین خودروها در طول تاریخ خودروسازی ایران است که دلیل آن نیز قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی آن بوده است که باعث می شد تا اقشار مختلف از مردم بتوانند برای خرید آن اقدام کنند که البته در حال حاضر دیگر قیمت و کیفیت آن مانند گذشته نیست. این خودرو به کشورهایی همچون: سوریه و عراق نیز صادر می گردد که باعث گردیده تا شرکت سایپا جز صادرکنندگان خودرو قرار گیرد. شرکت سایپا در طول این سالها مدل های مختلفی از این خودرو را مانند : پراید نسیم ، پراید صبا ، پراید 132 ، پراید 111 ، پراید 141 و پراید151 تولید و روانه ی بازار کرده است که از نظرعملکردی یکی بوده فقط تاحدودی ظاهر آنها باهم متفاوت می باشد.

سایز لاستیک پراید

انتخاب سایز مناسب لاستیک علاوه بر اینکه عملکرد خودرو شما را بهبود می بخشد باعث کاهش مصرف سوخت خودرو شما و کاهش آسیب های محیط زیستی نیز می گردد. برای اطمینان از انتخاب درست اندازه لاستیک ، به دفترچه راهنمای خودرو یا تایر نصب شده زیر خودرو مراجعه کنید وسایز لاستیک مناسب خودرو خود را مشاهده کنید. لاستیک پراید به دلیل سایزی که دارد  به راحتی  دسترس شما قرار می گیرد و اکثر فروشگاه ها و مراکز فروش لاستیک دولتی و خارجی ، لاستیک مناسب برای پراید با سایز 165/65/13 ارائه می شود که استاندارد و بهترین سایز لاستیک برای پراید است ، را موجود دارند . شما می توانید از لاستیک با سایز پهن تر یعنی سایز 175/60/13 نیز برای خودرو پراید خود استفاده نمایید که البته این سایز از لاستیک بیشتر مناسب خودروهای اسپرت می باشد. برای تغییر سایز لاستیک بهتر است پیش از اینکار اطلاعاتی درباره آن کسب کنید و بعد اقدام به پهن کردن لاستیک کنید.

بهترین لاستیک ایرانی برای پراید

انتخاب لاستیک مناسب و باکیفیت نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر دارد. عواملی زیادی در انتخاب و خرید لاستیک پراید تاثیر گذارند که مهمترین آنها برند است. در ایران برندهای زیادی هستند که سالهاست در این حوزه فعالیت می کنند وهمیشه در تلاش هستند تا محصول باکیفیت و به روز را به دست مصرف کننده برسانند که مطمئناً بعضی از ین برندها در این سالها توانسته اند رضایت مشتری را جلب کنند و عنوان پرفروش ترین و باکیفیت ترین لاستیک ایرانی را از آن خود کنند. گروه صنعتی بارز و شرکت ایران تایر از تولید کنندگان مطرح لاستیک در ایران هستند که با ارائه کیفیت مطلوب و همچین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا همیشه سعی بر این داشته اند که راحتی و ایمنی را به مشتریان خود هدیه دهند و آنها را با نام لاستیک دولتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. . شما می توانید برای خرید بهترین لاستیک برای پراید صبا ، نسیم ، 111 ، 132 و ... در برندهای بارز و ایران تایر و حتی برندهای خارجی معتبر به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر مراجعه نمایید.

قیمت لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی برای پراید

برندهای ایرانی مختلفی همچون :  بارز ،  ایران تایر ،  کویر تایر ،  یزد تایر ، گلدستون با قیمت مصوب دولتی و همچنین برندهای خارجی مانند : لاستیک تراینگل، لاستیک نکسن ، لاستیک جی تی رادیال و ... انتخاب های مناسبی هستند که شما می توانید بر روی خودروی پراید خود در تیپ های مختلف نصب کنید ، که این می تواند با توجه به سایز استاندارد یا پهن و همچنین کیفیت برندها متفاوت باشد . قیمت های درج شده در جدول زیر ، آخرین قیمت لاستیک پراید 131 ، نسیم ، صبا ، 111 و لاستیک خارجی مناسب برای این خودرو هستند که در وب سایت هایپرتایر موجود می باشند و شما می توانید با خرید لاستیک بارز برای پراید با قیمت دولتی و خرید لاستیک نکسن برای پراید ، آنها را در کمترین زمان دریافت و درب منزلتان خدمات نصب و بالانس نیز دریافت کنید.

 

قیمت لاستیک فابریک پراید در سایز 165/65R13

ردیف
کشور سازنده
شرکت تولید کننده
مدل
سایز
قیمت هر حلقه ( ریال )
1
ایران
بارز
P670(IMPALA)
165/65R13
...
2
ایران
بارز
P660(BRILLIANT)
165/65R13
...
3
ایران
بارز
P648(PREMIUM DRIVE)
165/65R13
...
4
چین
تراینگل
TE 301
165/65R13
...
5
کره
نکسن
NBLUE HD PLUS
165/65R13
ناموجود

 

قیمت لاستیک پراید در سایز 175/60R13

ردیف
کشور سازنده
شرکت تولید کننده
مدل
سایز
قیمت هر حلقه ( ریال )
1
ایران
بارز
P660(BRILLIANT)
175/60R13
6.861.300
2
ایران
بارز
P601(ALERIA)
175/60R13
...
3
اندونزی
جی تی رادیال
eco
175/60R13
...
4
چین
تراینگل
TR928
175/60R13
...
5
کره
نکسن
CP672
175/60R13
ناموجود

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0